Ännu ett år, fem år.

Den 25/3-2011

Så var det den 25:e mars igen,
solen sken i morse, fåglarna kvittrade och det var alldeles vindstilla - ja, allt var som taget ur dendär söndagmorgonen för 5 år sen. Allt var återigen likt den morgonen..
Jisses, det har redan gått fem år sedan olyckan kom och tog dig.
Ja, min vän - tiden bara rusar iväg - men just denna dag tar jag mig tid för att stanna upp och tänka en extra tanke, tanken på det som gått och på dig.
Som en slags tillbakablick kan man väl säga.

Jag tror och hoppas att du har funnit en plats vid dehär laget, en plats där du känner att du kan trivas på.
Just idag var det dig jag hörde i fåglarnas kvittrande, just idag var det dig jag såg i solens strålar,
just idag var det du som vidrörde min kind med vindens hjälp.
Just idag skickar jag en tanke,
en tanke från mig till dig.

Sleep don't weep.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Å jag skickar dig en extra kram å tanke!

2011-03-26 @ 01:43:43
Postat av: Mamma å Pappa

Vår ÄLSKADE unge! Du strör så många "ögonblicks diamanter" med din närvaro! KRAMAR

2011-03-26 @ 22:32:13
Postat av: carro

:(:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback