Hetta, sol & bilder.

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här.
Men det har varit mycket annat som tiden har prioriterats på istället för datorn!

Jag har hunnit vara ner till syrran och hälsat på, fick ju träffa en 7 dagar gammal (ung) Eskil samt storsyrran Siri! :) Så det blev mycket bus där samt att vi fick en heldag med bara Siri, såklart hon skulle gå på stan med moster. ;)
Har även hunnit jobba en hel del samt umgåtts med folk. Jag, Marie & Agneta var till Glommers och köpte oss en massa uteblommor i förra veckan, så nu är det riktigt sommarfint på gården. =)
Har varit ett gudomligt fint väder i typ en vecka här, 30 grader varmt - vi har dock flyttat ner sovrummet till källaren (18 grader varmt, perfekt sovtemp) eftersom det inte går att vara i övriga huset (27 grader varmt inne..)!
Nemo har tagit sig ett dopp i sjön under dessa varma dagar, vilket han uppskattade till max! Har aldrig sett han så glad i vattnet förr.. han som helst hoppar över vattenpölar i vanliga fall. Men även han känner av värmen och har väl kommit på att vattnet kyler ner. =)
Jag kommer jobba hela sommaren, går på mitt schema den 23:e och det kommer bli kanon! Tänka sig, vi har redan den 13/6, sommaren & tiden bara rusar iväg man hinner knappt med!

Jag lägger ut lite bilder från de senaste dagarna.
Ha det bra så länge, tills nästa update! :)

Nemo & tiio.nemo & tiio.
Fartfyllt med polaren.

Moster & siri.Mormor & Siri.
Moster, mormor & Siri.

Jag & Eskil.Puss på lillebror.
Moster, Eskil & Siri.

siri. :)mormor & eskil.
Siri, mormor & Eskil.

Sitter på en stor stol. =)Lill-Siri igen! =)
Siri!

Stora damen. =)Morfar & eskil.
Siri, morfar & Eskil.

Syrran & eskil.
Syrran & Eskil.

och en äppelblomma.
Jag avslutar med en äppelblomma. :)

Ha det fint allesammans, lev & må!

- you are always on my mind!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vilka fina bilder! =) Var hos fotografen idag med barna, så du får håll utkik sen i tidningen å på webben =)



Just nu sover båda trollen, så jag passar på att surfa lite, nått man inte alltid har tid med nu för tiden! =)



Vi hörs, kramar!

2011-06-14 @ 14:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback