Uppdatering live från jobbet liksom.

Hej hallå!
Sitter på jobbet, har det rätt lugnt och har haft det hela natten.
Denna natt har gått rysligt fort.. Men jag klagar inte! :)

Snart kommer morgontidningen och då blir det att sätta på en kaffepanna! =)
Det är det bästa med mornarna på jobbat - kaffe & tidning! :)

Senare idag eller ikväll rättare sagt ska jag & Nemo till Näset, de har hundtävling då! Ska bli intressant att se hur Nemo kommer att reagera på alla/allt..
Efter att han blev attackerad av grannhunden så har han blivit mer osäker/skällig på (nästan) alla hundar vi möter (han tror att alla ska attackera honom, synd nog) 
och vi vet inte riktigt hur vi ska kunna hjälpa honom med detta - träna bort det?!
Så vi ska som sagt följa Inga dit ikväll och se hur det går.
Tror detta är kanon för Nemos "hundrädsla"! :)
Jag tycker i varje fall att det ska bli spännande. :)

Annars då, ja det blir nog utgång för min del på lördag och jag hoppas jag får med mig min sambo ut också! ;)
Sen hade vi som inga vidare planer,
vi tar dagen som den kommer och hoppas på det bästa!
Skulle ju inte skada om det var lite värme & sol nu när man är ledig några dagar. :)

Gott folk,
nu ska jag förbereda kaffekokandet innan tidningen dimper ner!
Ha en fortsatt bra morgon & hela dagen!
På återhörande.


- Visst vet du att mitt hjärta ler när jag tänker på dig, Benny. :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, det är klart bäst med tidningen på morgonen!! Därför är alltid söndagarna tråkiga, långa på nått sätt, då inte tidningen kommer..

2011-06-19 @ 06:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback