27 grader och plurr.

Idag har v i haft fantastiskt väder, 27 grader varmt och stekande sol.
Dagen började med att jag & Jessica hade en snabbdejt och efter det blev det dejt nummer två - med Marie.
Passade på att bjuda henne på födelsedagsfika eftersom hon fyllt år nyligt
(så grattis, grattis på 23-årsdagen igen liksom),
blev glass på Caféet - vad är inte mer passande?
Sen var det ju min spelmånad så vi hade en riktigt spännande stund där ett tag,
vi kunde ha vunnit både ett och tiotusen.. ;)
Efter lite vätske- och energipåfyllning for vi till Arnberg så hundarna fick hoppa i plurret (bilder kommer senare). Det är så roligt att se dom kuta och jaga varann som dom gör.
Kan meddela att Nemo var aningens trött efter badet så han slöade mest bort hela kvällen.
Jag & Benny har hunnit med att gräva ner mina ölandstokar idag också,
förhoppningsvis blir det en häck på framsidan om några år eller så.. =)
Sen så planterade vi ner lupinerna på baksidan samt att jag planterade jordgubbsplantorna i ampeln - hoppas de tar sig bara! :)
Sen blev det en snabb middag, sen for Benny på bio och jag for och handlade.
Blev inte mycket mer gjort denna kväll, bara laddat inför jobbarnatten och änså länge är det lugnt!
Har ju hunnit haft besök av en viss Marie & Frasse. ;)
Det var en liten uppdatering om dagen idag.

Igår hade jag brorsan & mamma på besök, det blev rent en heldag vilket var mycket trevligt!
Vi hittade lite smått & gott att shoppa sen så åt vi god mat och surrade!
Brorsan är ju bara hem en snabbvisit så snart åker han tillbaks till Frankrike.
Fick förresten en tidig julklapp, ett par låga stövlar vilket jag har vart ute efter bra länge utan att hitta några som passat. Så tack så mycket för dom! :)

Nåja, nu ska jag ta och göra nå nytta!
På återhörande gott folk!

- du gör mig galet glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback