Sena kvällen.

Så var det måndagkväll, eller nu är det väl tisdag mitt-i-natten?
Jag har just kommit hem efter en kvällspromenad med Nemo, vi gick förbi Marie på jobbet och surrade bort nå tid, sen så tvär hälsade vi på Harriet också. =)
Nåja, vad har hänt sen sist?
Jo, i fredags var vi till stan och shoppade. Vårt mål var att hitta en duschkabin och det gjorde vi också - så den kommer förhoppningsvis i slutet av denna vecka. Ska bli grymt härligt med den nya kabinen. =)
Sen hittade jag lite annat smått också.. en klänning, nå smycken & en dop-present.
Sen under lördan' så klippte vi Nemo (nu är han verkligen nerklippt) vilket var behövligt! Men han blev ganska så liten nu när all päls är borta.. lillkillen våran. Mitt uppi klippningen kom Ove & karola och strax efter (max 2 min) kom mamma & pappa. 
Så vi hade publik medan vi slutförde klippningen kan man säga. ;)
Blev iaf fika på de och sen stannade mamma & pappa över middan' också (som blev på pizzan förövrigt, tack för det pappa)! :)
Sen var det jobb för min del & de andra for hem på en kaffekopp innan de skulle ge sig av hemöver igen.
Det var iaf en trevlig dag - tack för titten. =)
Söndan' blev det att skotta upp till eldstan på baksidan - sagt & gjort! Senare på eftermiddan' så bestämde vi oss för att äta middag ute vid eldstan - så det blev våfflor & korv. ;) Vi hade riktigt mysigt vill jag lova.. är så härligt att sitta vid elden som sprakar och ha älsklingen utmed! ♥

Idag har det inte hänt alltför mycket, jag har vart på kurs och sen så kom Inga förbi på en kopp kaffe samt att vi for på knut'n en sväng också.
Imorgon blir det träning på eftermiddan' och sen har jag inga mer planer - kanske en promenad med hundarna?!


Simma lugnt gott folk!

Saknar min Benny .. mer än mest!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var trevligt att hälsa på! Lagomt långt att åka för en kaffekopp! Kramar

2011-01-25 @ 01:05:10
Postat av: Mattias

Vilken trevlig helg! Och att äta ute får en helt ny innebörd :-)



2011-01-25 @ 20:43:34
Postat av: Syrran

Härligt att sitta utmed en eld å värma sig å grilla en å annan korv =) Ska bli skönt med våren sen som kommer å då solen också börjar värma lite =)



Sena kvällar ja, det är lätt att det blir det ibland, särskilt när man som jag har varit hemma å skrotat en längre tid, men som tur är så har jag ju Siri, så har inte helt vänt på dygnet i alla fall =) Men nu är det slut med det när jag ska börja jobba, då gäller det att komma i säng i tid =)



Ha det så bra, vi hörs!



Kram!

2011-01-27 @ 11:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback