Bildbomb!

Nu kommer det massa blandade bilder fårn julhelgen och nyårsveckan,
som jag lovat er tidigare.

Jullunch i udal.Jullunch i udal.
Jullunch i Udal, hos svärföräldrarna.
Benny, Steve, Ove, Karola, Robban, Victor & Marina.

Nemo har spanat in skinkan.. eller var det en gäsp? =)
Är det skinkan han ser,
eller är det bara en vanlig gäsp? :)

Bröderna Boman.
Bröderna Boman samt Selma & Nemo.

Julfin Nemo.Pappa, dags för julbordet.
Nemo är julfin vid granen och pappa hugger in på julbordet!

Mamma fotar.
Mamma fotar hejvilt. :)

Pappa & Benny.Ägg & lax.
Pappa och Benny hugger in i julbordet!
Bjöds på bland annat lax och ägg.

Jag & mamma fotar. =)- det tar på med allt julfirande.
Mamma fotar än. :) Nemo blev trött efter allt julfirande!

Låter julmaten sjukna lite innan fikat. :)
Paus efter julbordet i soffan :)

ser ut som att vi vart snälla iår. :)Julfika medan vi ser Karl-Bertils jul.
Julgranen med alla klappar samt julfikat vid Karl-Bertil på tv.

alla fina julklappar.alla fina julklappar.
alla fina julklappar.julklapp.
julklapp.en liten vinst jag tog hem. ;)
Alla julklappar! tack så mycket för allt - alla!

Det var från julen hemma,
sen på måndagen åkte vi till Hudiksvall till syrran och hennes familj!

Siri öppnar paket...och det var ganska mycket snö där.
Siri & morfar påväg ut.Lunch hos stefans föräldrar.
Lunch hos stefans föräldrar.Gott!Morfar & Siri.Ge mig mer mat!! :)Mycke bus med moster.Siri i sitt slott.Fikar frukost. =)Mormor & siri.puss på pippi.mormor & siri, provsitter nyfotöljen.
Siripiri!
-vad pratar ni om??mamma Sara och lilla Siri.- VA?? Va säger du moster?? Ska ni åka hem - utan mig?? :)

Tack, alla, för denna jul - det har varit riktigt trevliga dagar.
Alltid lika trevligt att umgås med nära & kära.

Nu önskar jag alla en riktigt god fortsättning på det nya året, 2011!
Hoppas på att det kommer hända massa spännande saker även under detta år .

Kramar/Emma

- och du, älskling, tack för att du finns!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hihi, fina bilder! =) Å roligt att få se lite hur ni hade det under julen! God fortsättning på 2011, hoppas vi ses snart! Kram!

2011-01-05 @ 17:12:26
Postat av: Mamma

Nej men nu börjar jag längta till nästa sammankomst, och då Mattias ser vi helst att du åxå är med!!! Du ser ju vad du missat....vi saknade dig!! Å,du Emma fina kort:-)

Kramar

2011-01-06 @ 01:52:52
Postat av: Mattias

Ja, nästa gång hoppas jag få vara med. Roligt se hur ni hade det!

2011-01-12 @ 18:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback