Love is in the air.

Har varit en bra måndag,
solen har varit framme hela dagen och vi har haft en klarblå himmel och graderna har varit helt ok, - 14!
Har inhandlat nå nya fikabrickor (små), men lite roliga texter på och sen har jag och Nemo hunnit med en långpromenad samt att jag har lämnat in ansökan om sommarjobb
(bäst att göra det i tid så man inte glömmer bort det och blir utan)!

Har även hunnit med ett trevligt samtal med världens bästa Sofia också.
Jag & Benny måste verkligen ta oss en weekend ner till storstan så vi kan ses -
var mer än år & dar' sen vi gjorde det (bäggedera). :)
Nu ska jag ta och diska undan den lilla disk (som det blir när man har diskmaskin) sen så blir det nog middag innan jag drar till badhuset med Inga - vi ska vara duktiga och simma för en gångs skull. =)

Ha en fortsatt bra dag allesammans.

- livet är på topp & jag känner mig som nykär!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Längtar till nästa gång jag får fika ett riktigt svenskt fika, gärna på fikabrickor! :-)

2011-02-25 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback