Kall alla hjärtans dag.

Vi har firat alla ♥:s dag med en god middag bestående av tikka masala kyckling & till efterrätt bjöds det på vit chokladmousse med smält lemon curd & hjärta av mörk choklad. :)

Tack för en underbart trevlig kväll älskling.
- Jag älskar dig!

Vi har nyss kommit oss in efter en promenad med Nemo.
Om vi inte hade honom så skulle vi nog inte ha gett oss ut nu precis.. termometern visar -32 grader.
Men nu är det gjort för ikväll i alla fall, ska dock bli lika bitande kyla resten av veckan!

På mitt schema står det jobb, jobb & mer jobb.
Börjar kl 06.50 imorgon - ingen sovmorgon här inte.
Sen är det fullt upp fram till söndagkväll kl 20.00. :)

På akvariefronten så har det hänt litegranna, mina tre stora slöjstjärtar har fått flytta till Brännliden & Inga-lena.
Det verkar ha funnit sig till ro där redan. ;)
Själv så har jag fått plocka fram yngelakvariumet som jag inte har haft fram på några år, vi har två platyhonor som inom en snar framtid ska ha yngel - det ser vi framemot. :)

Det var en kort uppdatering och det får räcka för idag.
Hoppas alla nära & kära har haft en bra alla hjärtans dag, trots det kalla vädret!

Skickar en extra kram dagen till ära till alla i min (-och Bennys) familj,
tycker om er!


Lyckan slinker in genom en dörr som man inte visste att man lämnat på glänt..
- Det var så du kom in i mitt liv.. älskar dig Benny!


Kommentarer
Postat av: mamma

Kram på alla hjärtans dag!

2011-02-14 @ 22:34:18
Postat av: Inga

Tjolahopp!



du får säga till när de är födda.Måste ju se de miraklen då.Men misstänker att det inte är enbart 10 st utan en hel gäng. Vad ska du göra med alla småttingar då??Större akvarium??



:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback