Händelserika år.

I fredags firade Benny & jag hela 5 år tillsammans, fem år som vi har varit vid varandras sida och jag ser framemot att få räkna till ännu fler år. 
Men inte nog med det, vi firade också vår förlovningsdag.


Dagen blev kanonfin. Jag hade jobbat natten till fredag, så jag gick av kl 07.
Blev väckt kl 12 - av en god doft som hade tagit sig upp till övervåningen.
Benny kom in i sovrummet med en frukostbricka - Våfflor med sylt & grädde samt varm choklad & vindruvor! :)
Jag har verkligen den finaste sambon och själsfränden i välden! Finns ingen finare än dig, älskling!
Efter att vi hade fikat värsta hotellfrukosten i vår egen säng så fick jag ännu en överraskning -
en bukett med fem stora rosor. En färg för varje år, gulligt! ♥
Resten av dagen spenderades på rosa moln. ;)

Rosorna.Buketten.
Rosorna.Buketten.

Middagen blev i tjärnberg hos Per & Marie, grillat & pannacotta till erfterrätt!
Kanongott!
Hade en riktigt trevlig fredag. Tack för det, alla inblandade! :)

Helgen i överigt har jag spenderat i soffan, nerbäddad bland kuddar & täcken.
Natten mot lördag så vaknade både jag & benny vid tretiden och var alldelse täta & ont i halsen..
Så jag var liggen under hela lördagen men Benny hade repat sig.
Nu har det värsta släppt, men har fått rethosta & snuva se'nanting.
Men, jag har bara tre nätter att jobba denna vecka sen går jag på ledighet ett tag - så det är bara att hålla ut.

Nu blir det att koka sig en tekopp och kurera sig innan ikväll.
På återhörande gott folk!



- den sanna kärleken liknar cirkeln,
och cirkeln har inget slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback