Gäller att passa på.

Blir en liten uppdatering om läget,
har egentligen inte hänt så otroligt mycket eftersom jag mest jobbar - men ändå. :)

Fast först ska jag börja med att säga Grattis på din första lars-namnsdag, Eskil. 
Moster saknar dig så och storsyrran din också såklart! ♥ 

Som sagt, sov ju halva dagen, steg upp efter lunch och tog en promenad med Nemo.
Fick en överraskning när jag öppnade brevlådan efter promenaden - Nemos nya halsband hade kommit!! Supersött, men cupcakes på! hihi..
Sen har jag sorterat massa kort på datorn så imorgon blir det att skicka iväg dem på framkallning.
Vid sextiden for jag & Benny på Caféet, testade hennes nya toast - galet god kycklingröra må jag säga.
Sen blev det att handla lite nödvändigheter på Ica också.
Efter det for vi till Robban för att gratta honom! Så, du får ett grattis här också, svåger! :)
Blev där ett tag och sen var det bara hem för att byta kläder och susa iväg på jobbet!

Det var min dag,
inte så spännande vardag när man jobbar med andra ord.
Men efter denna natt är jag långledig!
Det enda vi har inplanerat änså länge är på fredag, ska bli himla mysigt! :)
Annars blir det att ta dagarna som de kommer och njuta.

Ha en bra onsda'kväll gott folk!

- Galet, va lycklig jag är med dig sweetheart!
Du är överlägset finast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback