Varmt idag med.

Ja, idag är det också sådär fantastiskt varmt - så vi ska passa på att vara ute.
Igår blev det ju en heldag ute, for till Jannike vid kl 11 och vi var ute med hundarna på baksidan, sjukt varmt i solen alltså.
Sen for vi in till samhället och hämtade lillan på dagis och då blev det en promenad med glass! :)
Sen så var jag och nemo ute och gjorde lite "höst" runt huset, har klippt ner ormbunkarna så nu ser det rättså klat & naket ut på framsidan. 
 
Jag fick ju en bukett röda/gula rosor i måndags, de var på köksbordet när jag kom hem efter en promenad med hunden. Vilken fin sambo jag har, sådär på en måndag..

rosornagröntkvistrosorbukett

Benny, du är mitt liv! Du betyder mycket för mig! ♥
Älskar dig, snyggingen min.


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken tur du har som får blommor bara sådär!! Säg till Benny att han ska lära Per att komma med sånna där överraskningar ibland :) Jag lämnar ingen bloggadress än, försöker komma på vad jag ska blogga om först!! haha :)

2010-09-08 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback