Snart sängen.

Sitter och fördriver lite tid medan jag väntar på att idol ska börja om.
Har till och med rengjort akvarierna, både i tvrummet och nere i källaren, blev riktigt fint! :)
Har bytt ut lite "inredning" också, de i tvrummet fick en ny snäcka och stubbe, värsta fyndigt. ;)

Helgen som var spenderades i björkarnas stad, Umeå. Benny var på galej med en polare i stan så jag & Nemo var hos brorsan under tiden. Följde Benny dit så han skulle få sig hem samma kväll å slippa sova över.
Vi landade i stan vid kl 11 och då blev det lite shopping och go'fika. Sen for jag & brorsan och handlade medan B for till Vännäs.
Det var trevligt att umgås med broder och Nemo skötte sig kanonfint, han är så duktig vår lillkille.

Idag har vi kört ved så nu har vi så det räcker ett bra tag framöver, härligt!
För min del blir det jobb ons/tors/fred och sedan blir det mest troligen Lse fredag eller lördag! Ska bli riktigt nice. :)
Nåja, ska diska undan lite nu så jag slipper göra det imorgon på morgonen.

Ha en fortsatt bra kväll! 

- love is in the air!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej och tack för besöket. Det var trevligt att ses!

2010-10-01 @ 15:44:59
Postat av: Marie

Okej! Nej, de har visst ändrat väderprognosen, ska va kanonväder ända till tisdag! :) Hoppas dom har rätt!



Det blev ingen fisketur, mamma är sjuk å vi ville inte fara dit själv. Så det blir det lilla lugna i helgen istället :)



Ja, jag jobbar på tisdag, det är det enda jobb jag vet till veckan så, har du en bil är det bara att komma :)



Frasse har förresten visat intresse till mat nu, äntligen!! Dock blir han stelare och stelare i bakbenet. Masserar och håller på men det verkar bara göra saken värre, är nog inge vidare bra på de där! :p Hoppas det är en fixidé det med!



Kram

Postat av: Syrran

Gå in å kolla på Jennies blogg, hon har lagt upp nån bild på Siri åxå =)http://www.jagochminlillafamiljjennie.blogspot.com/

Hade tänkt se Desperate nu, men upptäckte att det hade blivit nått fel när jag spelade in, så det hade inte blivit nått, trist! Så nu tror jag att det blir sängen istället =) Höres imorn, kram!

2010-10-06 @ 22:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback