Men härligt!

Nu har vår soffa kommit,
blir kanske att hämta den till helgen! Ska bli sjukt nice att ha lite mer sittplatser. =)

Annars så händer det väldigt lite om rent ingenting.
Var en sväng till lse igår, for förbi Erik & Petra - vi kikade i lite resekataloger, gusisändå vad skönt det ska bli! Ser verkligen framemot att fara! :)
Hann med en kaffesväng hos Marina & Victor också! Och givetvis så gick jag på stan samt dollar! :)
Själva anledningen till att jag for till lse var att jag skulle hämta ut en ring på guldfynd, blev riktigt nöjd med den också!
Idag har Karola hunnit vara förbi en sväng och sen har jag och Nemo vart ute. Vart en sväng på samhället också.
Hittade en Ittala Marimekko ljusstake som fick följa med hem, mörkgrön i färgen. Passar perfekt till den kiwifärgade jag har sen tidigare. :)

Det var lite update, nu ska jag börja med middagen!
Ha det fint!

- höstrusk.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Kul! Med soffan alltså! Du får lov att lägga ut nån bild sen ju!



Härligt att åka utomlands, eller sitta å drömma å spåna lite i alla fall. Vi får nog lägga de planerna på hyllan ett par år, vill inte åka med Siri när hon är så liten ju!



Vi ar betar på i köket, kom hem sent idag, men Siri sov så gott i vagnen i huset, men blev lite ledsen när hon vaknade till å inte fick nån välling just då, fick vänta tills vi kom hem, men efter det så somnade hon direkt i sin säng igen =) Sötingen! Ska bli skönt sen när vi får flytta in å slipper detta flängande på kvällarna.



Ha en bra jobbarhelg, det ska vi åxå ha =) Takspikning väntar imorn, väggar ska målas och golvet ska läggas, hoppas hinna med allt det i helgen! =)



Vi hörs, kramar från oss!

2010-09-02 @ 22:23:26
Postat av: Inga

Jo,håller allt med om de sista orden"höstrusk". Men till veckan skulle de tydligen bli riktigt fint väder och uppemot 15-20 grader om dagen.Men då så ska det säkert vara natt kallt som bara den istället. Här går pluggtankarna för fullt. Men det känns skönt på ett sätt för då har man något att göra(som om det inte man har tillräckligt med annat, men annat att göra. Som det ser ut nu så har vi lektion tisdagar och torsdagar kl 13.00. Bra med fasta tider.



Mina tankar far mycket om man ska ta en valp till sommaren.Jag vill och längtar så oerhört och har gjort det så länge,men är det klokt och vad kommer de runtom kring en att säga? föräldrarna vet jag. Det är en då ett stort beslut som man nog aldrig kommer att hitta svar på. Det är nog bara att göra det som känns då.



Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback