Arvidsjaursväng.

Kenneth, 1982-2006.
For till Arvidsjaur i tisdags, hade tandläkaren på onsdagmorgon så de var likest att fara dagen innan. :)
Jag & mamma hann med samhället,
shoppade nalta på Dollar, elkedjan och interflora.
Det var hur som helst en trevlig snabbvesit,
som det alltid blir när jag ska hem.
Nemo fick sig två nya dynor till bädden,
som han har börjat ligga i när vi ser på tv. :)
Jag & mamma frossade till Idol i tisdagskväll..
blev frukt coctail, maränger, glass & te - det var mysigt! :)
Det gick bra hos tandl. på onsdan' och nästa fredag ska jag tillbaks och hämta ut en tandställning. 

Vi var även på Kennehts grav och gjorde lite höstfint,
snart kommer vintern med sitt vita täcke..




Nemo har fått nå typ av "skavsår" på baktassarna,
tror de beror på att jag kanske klippte lite väl mycke sist jag klippte tassarna.
Så det blör så fort han är ute och blir blöt om dem.. jobbigt!
Jag & Benny ska ta en närmare titt på de ikväll, när han kommer hem.
Det har varit riktigt sunkigt väder, regn och grått.
Jag vill ha lite fint höstväder nu.

Ikväll blir det Idol och bara slappa, just nu sitter jag och lyssnar på Nomy!
Finns ett par grymma låtar att välja mellan alltså.. :)

Jag har förresten hunnit med att prata med Siri (och Sara) på msn idag,
fick även se lite av deras v.rum "live" liksom. :)
Hon växer så det knakar lilla'! :)
Hon försökte äta lite på v.rumsbordet men det fick hon inte för sin mor,
lite snålt tycker jag allt.
Men det sägs att hennes små riskorn gör märken i bordet & att det redan har hänt,
men ett litet märke gör väl inget.. hihi. Go Siri, Go! =)

Nu ska jag ut med Nemo en lillsväng.

Ha en bra dag allesammans!

- jag har universums finastre mamma, pappa, syster, boror & sambo!
Jag vill aldrig vara utan er.
 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hihi, ja tugga på allt ska hon ju göra å nu har ju 4:e tanden börjat kika fram åxå, så snart blir det inte bara små bitmärken =) Har börjat få lite mer ordning här hemma nu, men köket är fortfarande inte klart, väntar på besked om spisen ju! Få se om det blir en IKEA sväng till veckan, måste köpa ett smalt skåp, som vi inte vågade köpa förra gången, för vi visste inte om det skulle rymmas, men det är ju alltid kul att strosa på IKEA ju =)



Siri sover nu, men vi kanske hinner prata senare idag på msn igen! =) Kram!

2010-09-21 @ 10:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback