Trevlig helg.

Helgen har vart riktigt bra, vi har fått de saker vi hade planerat att göra - gjorda.

Igårkväll kom Urban & Veronica hit vilket var mycket trevligt & uppskattat, de hade (förrutom deras trevliga sällskap) en mycket god tårta med sig -  maräng/lemon curd/hallon, jisses vilken lyx! :)
Förrutom gott fika så satt vi å surra, blev mycke skratt om vart annat.
Nästa gång är det vi som bju' igen - med någon go'middag. :)
Tack för en givande lörda'kväll!

Idag är Benny och fixar det sista i bilen så vi kan besikta om den. Sen är det bara att tuta & köra. :)
Jag har hunnit sätta på en tvätt, vika tvätt,
gått med hunden & bryggt mig en kaffekopp (som jag förövrigt sitter och dricker nu).
Senare i eftermiddag kanske Marina & Viktor kommer om en sväng, blir trevligt.

Jag funderar på vad man ska hitta på imorgon, kanske en hundpromenad & kanske en fika efter det?
Så vad säger du Marie, hänger du & Frasse på? :)

Annars blir det som lugna gatan ikväll, ska handla - det är väl det som är det enda måstet för idag - skönt!

Ha en bra dag allesammans.

- "Och vi är många som talar om himlen,
Men få kan förstå en evighet.
Jag såg en man, han bar himmelen inom sig.
Men var han finns nu finns det ingen som vet".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback