Ett försök..

..till att minnas allt sen sist jag uppdaterade, vilket var ett tag sen.
Jag har helt enkelt haft annat för mig så bloggen har blitt lite lidande.
Nåja, helgen som var, ja den var supertrevlig.
I fredags blev det tacomiddag hos B's broder R. Sen på lördan' var vi bortbjudna till Per & Marie, vilket var supertrevligt och hon hade lagat en supergo' middag & efterrätt! :)
Det blev kortspel och nå glas gott till det.
Hundarna trivdes bra med varandra och det var riktigt kul att se de leka så bra ihop. :)
Nemo har hittat en polare, polaren frasse.
Vi var även till stan i lördags, under förmiddan' och inhandlade lite nya vinterkläder - jacka & skor till mig. :)
Så nu kan vintern komma.
Blev även ett blink-reflex halsband till nemo samt 2 nya fiskar till akvariet (golfbollar, en form av sjöjstjärtar). Benny inhandlade ett PS3 och en vedkorg, inte illa det heller.
Så det blev en bra dag även i stan,
roligt när man hittar det man är ute efter - annars brukar man ju verkligen inte hitta det man letar efter,
 inte jag ivf.
I måndags for jag & Nemo till Arvidsjaur en sväng, hälsade på hemma samt passade på att göra samhället.
Fick även lite råd ang nemos matvägran av Stefan.
Åt middag hemma med mamma också, thaisoppa - mums! :)
Sen när jag kom hem, till Norsjö, så hade Benny städat huset så det luktade prima gott! :)
Igårkväll jobbade, gick kanoners och det blir jobb på fredag med.
Imorgon fyller Jannike år, så vi ska dit en sväng om hon nu inte har åkt in då, börjar vara på tiden att lill*n ska kika ut.. hon har gått över en vecka.
Men den som väntar på nå gott.. ;)

Nåja, idag var jag & nemo uppe tidigt (för att vara oss), kring 07.15 var vi uppe och for ut på vår långpromenad. Vi har nysses busat med hans pipleksak och nu ligger han å tar igen sig lite medan jag bloggar. :)
Funderar på att göra ett kollage med honom men jag måste bara komma till skott, vilka bilder jag ska ha med och sen skriva ut dem.
Fåse det kanske blir ett kvällsprojekt. :)

Inga-lena fyllde ju år igår, så jag passar på att säga Grattis än en gång. :)

Ha en bra dag allesammans!

- Benny & Nemo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback