Det var ju ett tag sen..

..jag var uppe såhär sent och bloggade. S
itter på jobbet nu, har fikat med patrullen för ett tag sen och gått ronden.
Nu blir det att kika i nå tidningar som jag tagit med (som inte har hunnit bli lästa riktigt) - hundsport, sköna hem m.f Kanske få någon insperation från sh, lägligt till när vi ska göra om sovrummet. :)

Annars då, ja det var vitt imorse när jag steg upp, hade snöat rejält under natten. Jag & Nemo hade larmet på kl 07 men låg och drog oss till kvart i nio typ. Sen har vi inte gjort så mycke idag, jag har jobbat under passningen (kl 13-15) sen så var de hem, ut med Nemo och B' kom lägligt hem då också. :)
Blev middag och sen så var de bara att invänta att klockan skulle bli 21.00, för att jobba igen.
Jobbar inatt också (alltså torsdag -> fredag) sen i helgen blir det att ha stora hundservicen, han ska badas fredag sen klippas lördag. Det tar nalta tid när man har pudel.. en stor dessutom. :)
Men han kommer att bli så fin så. :)
Sen så väntar vi ju på att Benny ska bli morbror igen, här under helgen. Lill'n skulle ju ha tittat ut den 5:e men de är en envis rackare som inte har kommit än.
Vi håller på att bli överväntade allesammans. :)



Nåväl, nu ska jag sätta mig i soffan å bläddra lite i tidningarna. Ha en fortsatt bra natt allesammans.

- spännande, snart jul. :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt med lite nattjobb! :) Har ju fått klippmaskinen nu, men fick lite panik då jag läst fel å den längsta kammen var 12mm. Känns taskigt att klippa pälsen så kort på Frasse. Ska kolla om det går beställa fler kammar, annars ska jag prova byta maskin. (Å hoppas dom inte ser att jag provklippt lite med den :b) haha. Hoppas lill*n kikar ut snart, nu har det ju gått låångt över tiden så! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback