Black Jesus.

grekiska köttbullar
Sitter och nöter lite spotify bla everlast, daniel adams-ray, plan three, nomy..
ja de gamla vanliga som jag har snöat in på. :)
Annars så har det vart en rättså lugn dag idag, Jannike & lillan var förbi på förmiddan' så det blev en promenad, sen kom svärmor förbi lägligt till en kaffekopp. :)
Sen har jag och Nemo bara tagit det lilla lugna,
ska strax ut med honom hade jag tänkt.
Igår blev det grekiska köttbullar & pasta till middag,
jag var till och med så seriös att jag stod och rullade egna köttbullar - deni! ;)

Det blev iaf supergott, så de kommer vi att göra om.
Idag blir det tandoorikyckling med ris, smarrigt!

Ska jobba imorgon,
passning på dagen sen så blir det att jobba natten samt natten till fredag också,
så härligt! Me like nattjobb! :)

Nej detta går int längre,
ska he mig ut ve hunn' på en promenix!
Ha en bra eftermiddag!

- tanken har väl snuddat mig,
men aldrig att den nuddat mig.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Du skulle kunna komma till oss å rulla lite köttbullar, har en massa älgfärs i frysen =)

Hoppas att natten blir bra och inte allt för tröttsam =)

Kram!

2010-10-20 @ 21:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback