Hemma igen.

Så var det vardag igen, eller snart helg för de som har det!
Jag hade en mycket trevlig helg i Arvidsjaur med familjen, vi gjorde det "vanliga" - samhället, umgicks, åt gott!
Sen så var ju Siri på G mest hela tiden.. hihi!
Hon har blitt snabb den lilla tjejen!
Snackar gör hon med, dock på sitt egna lilla sätt. ;)

Brorsan har ju flyttat - till Frankrike - och i tisdags gick planet, så vi får väl se när man träffar han nästa gång. Kanske tar jag & Benny en semestertripp till Frankrike, skulle ju inte sitta helt fel.
Så har vi ju brorsan som kan språket - härligt, härligt! :)
Tur att datorn finns, då kan man ju snacka med varann varje dag! :)

Annars så har det inte hänt så mycket mer här..
Jag såg en Järpe på tomten i måndags - inte varje dag man får se en sån in i samhället!
Inatt blir det jobb för min del, härligt!!
Och imorgon ska jag försöka ta mig upp i tid för att fara ut till Marie, ska bli trevligt!
Vi har ju som prata om det ett tag nu men det har liksom aldrig klaffat in, det har vart jobb & mer jobb som kommit emellan. Men nu så. =)
Sen så jobbar jag hela helgen, eller lördag & söndag!
Vi skulle egentligen ha vart till stan och köpt massa saker till sovrummet (projekt "måla om") men det kanske Benny gör utan mig på lördag. :)
Så snart ska vi börja måla om - kommer bli sjukt bra efter att det är klart vill jag lova!! =)

Nu ska jag he mig ut på samhället och kika efter en zinkhink som jag ska ha mitt ris i. :)

Bjuder på nå kort på en riktig snygging!
Min systerdotter.Sötingen.Lill siri & mormor.kollar in mormors klocka.siri och morfar.Siri och mormor.Siri och morbror.
Min söta lilla systerdotter - med morfar, mormor, morbror & favoritkatten! :)

Järpen
Järpen, som jag fotade på vår tomt.

Ha en fortsatt bra dag!

- livet är fint.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja jag kan inte annat än hålla med, Siri är för söt =) Kanske är jag dock lite partisk =)

2010-11-07 @ 19:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback