Imorgon är en stor dag.

Ja, imorgon, den 28 November är en stor dag - inte bara för att det är första advent,
min systerdotter Siri fyller hela 1 år!!! ♥
Så snabbt detta år har rusat iväg alltså.
Tyckte det var nyss vi var ner och snusade på lilla' och då hade dom just fått komma hem, typ! :)
Hoppas du får en superbra dag lilla Siri - med massa paket & tårta!
Moster tycker om dig! ♥
Vill ni se en go'ing - kolla in ettårskortet i
tidningen!

Siri 2010

Mer då?
Jo, jag har pysslat på med julkort i veckan, så nu är det färdigtillverkade - saknas bara namn & adress. =)
Sen så har vi börjat med sovrummet! 
Så idag har vi målat hejvilt och imorgon, innan sisådär kl 11, ska andra lagret på.
Det syns redan nu en betydligt stor skillnad, kommer bli så kanonbra när detta är klart alltså.
Sen, efter att vi målat klart imorgon så drar vi till Arvidsjaur till mor & far!
Ska gå på skyltsöndan', äta nalta gröt & dricka glögg. :)
Hä bli trevligt!

Igårkväll hade vi stora pudelservicen - plockade öronen samt ett nödvändigt bad.
Så nu är han så fin så, passande till första advent & allt. :)

På måndag blir det jobb för min del och direkt efter jag slutat ska jag följa Marie och co till Burträsk, vi ska på middag/guidning/osttillverkning på Ostens hus!
Kommer blir riktigt spännande & trevligt, ser verkligen fram emot det.
Annars så var det inte så mycket mer planerat inför kommande vecka,
ska jobba mot slutet av veckan också men däremellan vette rackarn vad man skulle ha gjort. :)

Nu ska jag dock he mig ner till tvrummet och vara lite social med min älskade sambo.
Svärmor & svärfar var förbi en sväng tidigare ikväll och vi drack glögg,
 det är riktigt gott - kanske blir att ta sig en liten mugg till nu! ;)

Ha en bra kväll allesammans!

- morgonfågel.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Siri tackar för presenterna, fick öppna några idag, vissa var dock inte inslagna, som overallen =) Å tack för det fina kortet, Siri får väl läsa det en gång till sen när hon blir lite äldre och inte längre läser med tänderna =)



Har haft en bra dag med tårtätning, bad efter det och sanering av matstol och köksgolv =)



Nu är det lite lek med presenter, sen sängen, för Siris del, vi har nog lite stök i köket kvar innan det är tvsoffan å sängen för oss! Kram

2010-11-28 @ 18:50:18
Postat av: Mattias

Vilket fint kort på Siri!

2010-11-30 @ 23:14:27
Postat av: Syrran

Skönt att ha julkorten klara. Jag måste lägga på ett kol där tror jag allt!

Siris födelsedag blev lyckad, så spännande för Siri att hon inte hade ro att sova förrän 21.30 =) Fast hon saknade moster, mormor, morfar och morbror förståss, det sa hon allt!

Ska strax sova, kanske Siri får sova i vår säng inatt, Stefan är ju i Sundsvall, men hon tar lika stor plats som han i sängen, om inte större =)

Kramar från oss här i Hudik!

2010-12-01 @ 23:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback