15 november 2010

Grattis syster, på din 28:e födelsedag! :)

Ingen sovmorgon för min del imorse, har jobbat förmiddagen sen från halv ett till klockan fyra har jag vart på kurs. Tur att jag fick sällskap med Jessica! Nu är det bara en del kvar av kursen, vilket blir i januari någongång.
Benny & Nemo tog en rejäl sovmorgon dock, för att vara på en måndag i varje fall. Han for för ca en timme sen och kommer tillbaks inatt någongång, för att sedan fara imorgon igen och blir borta resten av veckan. Undra just vad jag ska roa mig med, kanske städa huset vilket är behövligt!
Fick förresten en laddning med fiskar (3 sjöjstjärtar & en stor mal) igårkväll, Per & Marie var förbi med dom. Pers syster skulle avveckla allt vad akvariefiskar heter så jag fick ta hand om dem. :) Jisses vad stora dom är och granna. De varkar trivas i varje fall och det är ju tur.

Nej, detta duger inte.
Nu ska jag dricka upp kaffet sen blir det kanske soffan ett tag tills jag kommer på nå annat vettigt att ta tag i.

Ha en fortsatt bra kväll allesammans.

- kärleken till dig älskling - blir bara starkare för var dag som passerar oss.

 .Benny.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Tackar så mycket! Å jag vann ju på trisslotten också, inte illa, blir kanske ett fika på stan nån dag =) Inte denna vecka dock, har redan många inbokade fikastunder, å man måste ju sprida ut dem lite =) Kram syrran!

2010-11-15 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback