Snart..

börjar jag jobba - eller jobba, jag ska på intro. idag - inom en helt ny verksamhet för mig.
Så det ska bli spännande att se vad man tycker om denna form. :)

Nemo ska vara ensam nu under morgonen (han var så söt-trött imorse och gosade bara in sig ännu mer i täcket när jag skulle stiga upp) sen kommer svärmor och kikar till honom och kanske han får busa (eller försöka få igång bus) med Selma också. :)

Benny for igår och kommer hem på fredag. Suck. Det är inte roligt när han jobbar borta och nu var det ju ett tag sen också så då känns det extra tomt när man är van att vara vid varann mest hela tiden!
Nåja, bara bita ihop - är ju "redan" tisdag!

Nej, nu ska jag dricka upp tekoppen (Orange jaïpur - min nya favorit) och sen börja dra iväg så smått.

Ha en bra dag allesammans!

-Jag älskar dig så det gör ont i hjärtat, av glädje och kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback