Siri 6 månader!

Yes, idag blir min systerdotter Siri hela 6 månader.. ett ½ år!
Shittans vad tiden har gått fort och inte har jag hunnit träffa henne så mycket heller.
Nåja, de kommer ju upp om inte alltför länge. :)
Kommer i varje fall vara skillnad från när jag såg henne sist - lilltjejen! :)



Igår var vill till Lycksele en sväng efter att Benny hade slutat jobba, blev en Dollarsväng samt middag på Knuten! Deras pasta är för god!
Efter det passade det ju bra med en kaffekopp som vi fick oss hos Erik & Petra.
Annars var som dagen lugn, jag gick ju av mitt nattskift på morgonen kl 7 och då hade jag bokat tvättstugan - så jag slumrade till mellan tvättmaskinerna.. sov väl ca 2 timmar igår. Så jag tog igen det imorse.. jag & Nemo sov till kl 10.15! :) Skönt.
Nåväl, nu ska jag brygga mig en kaffekopp sen kanske jag ska ta tag i lite packning.

Ha de bra allesammans! ♥


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja det är synd att vi inte bor närmare varann ju! Men som sagt, snart kommer vi ju upp! =) Tur att datorn finns i alla fall! Å Siri är ju stor nu, om man jämför med när hon föddes, nästan svårt att själv förstå att hon har varit så liten!



Kvällen blir lugn för oss, Stefan gör tacos nu, lite väl sen middag kanske =) Siri ska snart gå å sova å för oss blir det ryggläge i soffan =)



Ha en trevlig helg, vi hörs, kram!

2010-05-28 @ 19:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback