Lördag/söndag.

Har vart superbra väder hela helgen.
Igår så for vi till Arvidsjaur vid kl 08.00 och direkt vi kom fram for vi på Lions "loppis" som var på ishallen. Fyndade inget iår, men mamma hittade 6 st (oanvända) höganäs koppar och lite annat. :)
Sen så for vi hem till mamma å pappa och fikade - och Nemo fick springa av sig lite på baksidan. :)
Sen blev det djurbiten och Dollar - pappa tog Nemo på en promenad till Dollar medan vi shoppade.
Nemo fick sig en egen liten vattenskål av mamma & pappa, som ska bli en bilskål (så man alltid har med en)! :) Tack för det.
Till middag blev det någon stek av nå' slag och pressad potatis samt sallad. Mmm.. gott, gott!
Färsk ananas och glass till efterrätt. Perfekt med andra ord! :)
Vi hade mellan 18-22 grader under dagen igår och kvällen hemma var likt den i grekland. Vi satt på balkongen och fikade och bara njöt av att det fläktade lite (varmluft)! Så härligt..
Ubben & Verka kom förbi och hade med sig glass (i stora lass), så vi satt ute hela kvällen - pratade & njöt av en försmaken till sommaren. :)
Nemo var förövrigt helt slut efter dagen, han låg från det att vi kom hem från Arvidsjaur (typ halv sju) och till att vi gick i säng. En knäckt liten hund med andra ord..
Han är lite slö idag också, men vi har mulet och regn i luften så det kan nog likväl bero på det!

Jag har vart duktig idag, packat två till sopsäckar med sängkläder och lite av mina tjockare kläder som man inte direkt kommer att behöva de närmsta dagarna. Sen så har jag hunnit med att fylla 6 st flyttlådor - så nu är nästan tv-rummet tömt samt lite annat sånt där som man inte direkt behöver så som tavlor, prydnader, böcker..
Vi ska fara och höra ikväll om vi får börja flytta våra kartonger till huset, skulle vara bra. :)

Nej, nu ska jag ta mig ett saftglas sen får jag se.. kanske far ut med Nemo en sliten sväng.

Ha en bra söndag eftermiddag!

- Tack mamma & pappa, för en bra dag igår med sällskap & god mat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback