Klockan nio och redan 25 grader varmt.

Jag steg upp just före nio och då hade vi redan 25 grader varmt,
det kommer nog bli en varm och härlig dag idag med! :)
Jag hade dock borta Nemo när jag steg upp - han låg inte i sängen, inte nedanför på golvet, inte i hallen, inte i tv-rummet, inte i datarummet och inte i köket.
Så jag var tuvungen gå en sväng till och när jag slutligen kom till köket igen så låg han under skafferiet!
Lillen tyckte nog att det  var de svalaste stället i lghen för tillfället (för vi har ganska hot nu vill jag påstå).

Skickar ett grattis till både pappa & brorsan, på deras namnsdag - erik!

Nåja, ska dricka upp juicen sen fara ut en sväng.

Ha en superbra solig och varm tisdag!

- simma lugnt.


Kommentarer
Postat av: Mattias (Erik)

Tack för gratulationen! Hälsa Benny och Nemo :-)

2010-05-19 @ 09:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback