Himmel också..

Ja, himlen är underbart fin just nu - rosa/lila!

Sitter på jobbet, gjorde bort städet direkt jag började vid niotiden, och nu har jag just gjort tittarna.
Finns då rent inget bra som sänds på tv dessa timmar, mitt i natten.
Får lov att lösa lite korssord istället. :)

Imorgon (eller idag) blir det en sväng till Lycksele om jag har tur, blir dock bara en snabbis eftersom vi ska dit efter att Benny ha slutat jobbet (vilket förhoppningsvis) blir kring kl 16.
Har bokat tvättstugan från kl 07.00 - så det blir att skynda sig från jobbet, skynda ut med Nemo, springa ner i tvättstugan och ladda två maskiner och sen sova en timme för att sen starta en omgång till.
Tur att jag får sova ut natten till fredag! :)

Nåja, kanske skriver mer senare idag och eventuellt kommer jag med nå bilder..

Ha en bra natt allesammans!

- det kittlar till, när du ler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback