Händelserik vecka.

Måndag:
Jag & Nemo är ensamma hemma eftersom Benny har åkt till Fredrika på jobb.
Så måndagen seglade bara förbi utan något särskillt på almenackan.

Tisdag:
Första dagen, inskolning, på det nya stället där jag ska jobba i sommar.
Det verkar riktigt kanon - blir nog bra detta. :)

Onsdag:
Andra inskolningsdagen, jobbar till kl 21.30 och började ladda lite smått för en kvällspromenad med Nemo efter att jag slutat. När jag kom hem och satt nyckeln i låset var det öppet - möttes av Nemo och sen husse!! :)
Det var en riktigt bra överraskning - att Benny hade kommit hem tidigare. :) Mitt hjärta log.

Torsdag:
Idag blev det en sväng till Luleå, Benny skulle lämna in hojen på första servicen så jag var ju tvungen köra själv eftersom han körde upp hojen - men det gick bra ändå. :)
Sen blev det en sväng på Dollar i Lule, lite middag och sen hemöver.

Fredag:
Vi for från Norsjö kl 07 - påväg till Lule för att hämta hojen.
Det var kanonväder när vi for men så fort vi kom in till stan så vart det mulet och riktigt ruggigt!
Sagt och gjort, B hämtade hojen och jag tog över ratten (tur att Nemo var med mig, alltid trevligare med sällskap)! :)
Vi landade väl hemma kring 12 tiden, hann ta en kaffekopp och sen var det bara en till tid kvar att passa.
- Banken.
Sagt & gjort, det gick också bra!
Så nu gott folk, nu har vi köpt hus!
Bara att börja packa - ska sätta igång till veckan!
Nemo åkte på ett bad igårkväll och blev fönad & klippt, så nu är han finfin! :)
Vi såg Avatar under kvällen och det var en grymt bra film, den fick många plus från oss!

Lördag:
Idag är det kanonväder ute så jag och Nemo ha vart på en långpromenad nu under förmiddan'.
Sen har vi inte så mycke planer för dagen, ska iväg och jobba på det nya stället kl 17.45 ikväll.. det är nog det enda. Kanske blir lite tv på det sen, när jag kommer hem samt en promenad till kanske? :)

Det var allt från mig, just nu! Uppdaterar eventuellt mer senare, om något händer. :)

Ha en bra dag i solen allesammans! 

- kärlek. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback