Framkallning.

Skickade iväg en lite kort igår på framkallning, tror de blev ca 51 kort och endast 33:- för det!
 Kanon! :)
Var ute med Nemo och kastade boll igår, han tokgillar det kan jag lova. Sen så funkar det kanonbra när vi är ute och går och han får ha med sig bollen (att han går och bär på den) - då bryr han sig inte om löv och annat som kan vara intressant när det blåser förbi. :)

Blir nog att börja småflytta de färdigpackade flyttlådorna nu i slutet av veckan. :)
Ska bli nice!
Var förbi igår och jag längtar så..
Toklängtar efter "mitt" staket också.. undra om Benny gör desamma måntro? -ler.
Kommer iaf att bli bra, det såg jag igår..
Jag har också kommit på att vi måste köpa matta som man fäster på trappstegen,
annars kommer nog Nemo (och vi också för den delen) att halka nedför i sinom tid.
Nåja, nu är det iaf inte långt bort - härligt, härligt.

Idag har vi 21 grader varmt ute och vi njuter så länge de varar - ser att det börjar mulna på alltmer så snart kommer det mest troligen ett regnil.
Bäst att he sig ut på en promenad medan det är uppehåll och varmt. :)

Ha en bra start på veckan allesammans!

- sommartider.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Du får gärna tipsa om var man kan framkalla kort så billigt, och hur det går till.

2010-05-19 @ 09:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback