Firande.

Vi hade supertrevligt igår när vi var och firade Bennys polare, Jonas, som fyllt år.
Hans tjej hade styrt ihop ett gäng med hans vänner, utan hans vetskap - vi blev ett 13 tal pers, som överraskade honom när de kom till byastugan. Grillning, fika & massa surr stod på schemat.
Det var lyckat! Och jag tror att Jonas i fråga vart smått överraskad. :)
Vi blev där hela eftermiddagen & kvällen, kom inte riktigt ihåg vad stället hette (kanske Bygdeträsk?) men det var ca 6 km från Bygdsiljum i varje fall. :)
Nemo var med också, men han sov mest i bilen - lillen våran.
Träffade även min bardomsvän Julia, ibland är världen bra liten - right? :) Så det var trevligt, var ju ändå 10-13 år sen vi sågs sist! Kanske det blir lite oftare nu som vi stöter på varann, när vi har samma bekantskapskrets. :)

Lite bilder från gårdagen:

Grillning.Meat.
Julia & Stefan.Benny & Nemo.
Folket. :)mer.
fotografen. :)darling.

Nåja, vi kom hem vid midnatt och då var det en hund som ville sova, Nemo gick raka vägen in till sovrummet. :)
Jag & Benny var också rättså slut, vi är inte van att vara uppe sådär sent.. haha!


Nåväl, idag är det morsdag - så jag skickar en hälsning till mamma!
Tycker om dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var riktigt trevligt att träffa dig igen! Fler gånger får det bli framöver nu. Å ja, världen är så skrämmande liten :)

hugs on you!

2010-06-01 @ 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback