Besök.

Ja, igår kom mamma och pappa på besök - de hade med sig middagen och efterrätten.
Vilken tur vi hade!! :)
Blev kycklingsallad och sedan lingon och äppelkaka - mums! :)
Sen så tog vi en liten promenad med Nemo och kastade lite boll.
Sen hjälpte pappa mig med att byta slangen till cykeln, så nu kan jag äntligen börja cykla! :)
Det är alltid lika trevligt när de är förbi.
Vi var förresten till huset igår, har börja flytta saker nu - hela källaren till lghen är nu tom och de mesta av småprylarna i lghen är också flyttat, nu återstår i princip bara möblerna och köket! :)
Har putsat alla fönster, så det är bara städningen kvar - skönt!!

Nåja, vi har hunnit klippa ner Nemo också, nu är han sommarkort i pälsen.
Mycke behagligare för honom nu när solen börjar vara framme.
Idag var jag ute med honom här på gården och kastede boll medan husse tvättade mc'n och i varje fall så gick de förbi en skällande hund från ena hållet samtidigt som de gick förbi två tonårskillar från andra hållet - och Nemo var i mitten. Det var lite spännande där ett tag, trodde nästan att han skulle sticka till hunden - men icket!! Han var så lugnt och stilla kvar på gräset med sin boll - matte blev så stolt! :)
Vi har plockat fram utemöblerna som hör till lägenhetshuset idag, så jag, Benny & hans morbror invigde det med att fika ute i solen, härligt!

Har vart förbi Jannike, Tobbe & Isabell idag också, kollat in deras nya familjemedlem - en svensk lapphundsvalp. Vilken liten björn! Riktigt söt var han!
Nemo skötte sig bra med lillvalpen och delade till och me med sig av leksakerna. :)

Jobbar inatt, så jag börjar kl 21.00.
Blir spännande eftersom jag är på ett nytt ställe - har aldrig jobbat natt där förr (men vart sär dagtid).
Men jag tror de kommer gå bra! :)

Nu ska vi snart käka lite middag, blir korv och pasta!

Ni får ha det så bra gott folk, så höres vi!

- livet är på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback