Vädergudarna hörde mig.

Idag har vi strålande sol, klarblå himmel och -7 grader!
Så härligt, man känner rent att solen värmer. :)
Jag och Nemo kom just hem efter en långpromenad på 1,5 timme, på skoterspåret med Inga-Lena & Jarni. Det gick faktiskt jättebra, Nemo var mer modig mot slutet och vågade sig på lite egna äventyr. :)
Just nu äter han hans lunch med väldigt god aptit, sen tror jag att han kommer vila en liten stund. :)
Nåja, dehär ska vi göra om under nästa vecka, bara vädret tillåter - så gudomligt härligt!

Bjuder på lite kort.
Snygg stil han har.
3/3-2010
Vilken stil man har, när man sover..

inga.nemo.
4/3-2010
Inga & Jarni, samt Nemo i spåret!

inga & jarni.nemo.
Jarni spårar, Nemo busar.

alla.jarni.
Hundarna & Inga.

båda.
Jarni & Nemo. :)

Tack för en trevlig promenad!

Nu ska jag ta mig en kaffekopp (nemo har hunnit somna nu, så det passar ju bra)! :)
 
-Fånga dagen!


Kommentarer
Postat av: Inga

Det var så lite så. Tycker om då man är flera och går. Sedan gjorde ju vädret inte det sämre. blir långtråkigt i längden att gå själv. Motivationen försvinner. Sedan fick vi ju oss en pratstund också.



ha det

Postat av: Graviditetsbloggen

Hej. Jag gör en liten undersökning på namnförslag till vårt kommande mirakel. Om du fick ett barn nu, eller planerar att skaffa barn. Vilket namn skulle du ge det barnet?

2010-03-05 @ 10:12:12
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Graviditetsbloggen

Tack för namnförslaget till vårt kommande mirakel. Annorlunda namn är ju fint det med! Kan tänka sig att namn förändras fort och man kan inte jämt lista på ultraljud. om det visar en pojke kan det ändå komma ut en flicka! Jag har förresten börjat följa din blogg nu! Fredagsmys idag =)

2010-03-05 @ 14:09:16
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback