Nu så!

Har gjort om lite i bloggen - man kan verkligen sitta bort en massa timmar med detta pysslande!
Jag tror Nemo är lite less på att jag sitter här och fixar - han har nämligen gått och lagt sig!
Jag tror jag ska följa hans exempel, så man tar sig upp imorgon. :)

Jag har förövrigt en ny favorit vid namn Melissa Horn. Har spelat henne konstant på Spotify idag medan jag har fixat med den nya headern & det andra! :)

Jag saknar sig älskling, men det är tisdag imorgon och det betyder att du snart kommer hem till oss! ♥

Ha en bra natt allesammans!

- I can't stop lovin' you, Benny!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Syrran igen

Ja, nu kommer man väl att mötas av små förändringar lite nu å då när man är inne å kollar =) Snygg liten vovve du bytt till =)

Å jag ska följa ditt exempel å gå å sova, skruttan å Stefan sover redan =)

Gonatt, vi hörs, kram!

2010-03-01 @ 23:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback