När man inte..

..har något annat att klaga på - så funkar det alltid att klaga på vädret!
Just nu är det alldeles för snöigt för min smak. När, jag undrar när, ska det sluta snöa?
Jag såg solen skymta mellan molnen men som sagt det var bara en skymt jag såg.

Dagens planer vad få om nästan inga alls. Får se vad dagen bjuder på - ska göra klart kortet till pappa iaf, det hanns inte med igår eftersom jag fastnade i bloggdesignen! :)

Ska iaf börja med att dricka upp min go'a tekopp - innehållet i varje fall! :)



Ha en fortsatt bra snöig tisdag!

- ta vara på dagen som om det skulle vara din sista.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

fint du gjort det på bloggen!

Postat av: -Emma

Jeanette:

Tack, tack! :)

Ja, man kan verkligen sitta bort en massa timmar med att fixa & dona med bloggen - bra tidsfördriv med andra ord.

2010-03-02 @ 16:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback