Lycksele.

Igår blev det en heldag i lse.
Anledningen till denna sväng var att jag skulle leverera lite matlådor till Benny.
Så hela måndagen stod jag i köket och lagade diverse mat.
Han fick iaf sin mat och efter de for jag in till stan för att möta upp Petra.
Vi fikade på mitt favoritfik någonsin - Indo. Där har man fikat ett par ggr, ja..
Sen så blev det att göra stan. Hittade lite småsaker, en lång tröja i gammeldagsrosa, ett "partylinne" (fast det funkar som klänning på mig) med paljetter hela framsidan, fyra kuddöverdrag lila/svart och sen lite småsaker på Dollar innan hemfärden. :)
Ögonskuggan.Mascaran.




Beställde lite smink också från Oriflame - mascara och en trestegs ögonskugga. Nice, nice.






Nemo fick äta sin lunch hos Erik & Petra, sen begav vi oss hemöver. Väl hemma tog vi en promenad och sen var vi mest slöa resten av kvällen. :)

Idag har vi inte hunnit med nå vidare mycket, hade dock inte heller något som jag var tvungen göra idag.. Min telefon kom igår förresten och änså länge funkar den bara fint. De hade bytt ut 6 delar tror jag de stod i pappret - så nå fel var det ju på den!
Nåja, nu ska jag dricka upp den sista skvätten kaffe sen blir det Knut'n!
Middag blir det i Udal, vilken lyx att slippa tänka på det! :) 


Ha en fortsatt bra onsdag!

- Njut av vartenda andetag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback