Lite av varje.

Idag är det inte nå vidare energifyllt väder - mulet & snö emellanåt.
Jag & Nemo gjorde morgon kl 08.30, så vi har hunnit med en promenad & frukost!
Jag vann förresten en auktion på tradera igårkväll!
Så nu är ett navelsmycke i 14K påväg hem till mig! :)

smycket.

Gjorde förresten en jättegod kladdkaka igår, med vit choklad!
Den blev supergod! Hade hallon & jordgubbar till och det passade väldigt bra, med tanke på att kakan var ganska söt & bären syrliga! Mm.. en ny favorit! :)

Skulle ju lägga upp några bilder på Nemo, men orkade ju inte ladda in dem - men här kommer de iaf!
Bilder från i söndags.

Enjoy!

Nosen.Undra om jag får en korvbit om jag sitter såhär fint?
Solar sig.Mitt i solen.
Chiliplantorna.Min pinne är såå god - och den är min, bara MIN!

Och här kommer en minutfärsk bild på Nemo medan jag bloggar.

Trötter.kuddat in sig.

Ha en riktigt bra torsdag!

- livet är till för att njutas av.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Nemo var väldigt lik en grön blomväxt där på en bild =) Nä, skämt å sido, fina bilder! Snyggt med ljuset som faller in. Det börjar ju bli så fint ljus på morgnarna när det är sol.

Ska blogga lite jag med nu, Siri har somnar för kvällen i babysittern, få se om jag är vaken tills hon ska äta nästa gång, typ runt 0-1, eller om det blir sängen. Stefan har åxå han somnat, men i soffan, inte babysittern =)

Höres, å gonatt, kram!

2010-03-18 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback