Jobb.

Ja, snart ska jag iväg och jobba, går på kl 21.00.
Idag har det inte hänt så jättemycket, jag & Inga var ute på långpromenad med hundarna tidigare - fast det var rättså kallt.
Sen så kom min piercing med posten idag, har kokat den ett X antal ggr och nu har jag på mig den - så nöjd!! :)
Vi har hunnit med en film i eftermiddags också, under middan' - för att få lite fredagsmys tillsammans. :)

Nåja, bjuder på några söta bilder som jag tog igår när vår granne var ute med alla hennes tio små valpar!
Enjoy!

några.tuffing på äventyr.
Så söt!Nice och vila på syrran.
full rulle.Så liten & söt.busar.
hello..sötsöt.kallt ute.

Ha en fortsatt bra kväll!

- ta vara på de små stunderna.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Söta hundar =) Men din granne har nog fullt upp om han har tio valpar!

Hoppas att det går bra på jobbet inatt med! Sen får du ju sova på måndag i alla fall, om inte Nemo är på lekhumör hela dan vill säga =)

Ska se Millenium nu, ge Siri lite mat å sen blir det nog en tidig kväll! Vi hörs, kram!

2010-03-20 @ 21:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback