Helgen i Arvidsjaur!

Jag & Nemo har vart i Arvidsjaur fredag-söndag.
Det var inte bara vi som var hemma över helgen, utan Sara, Stefan & Siri samt Mattias hade också kommit upp.
Det var första gången Siri 1. åkt bil så långt, 2. varit hemma i Arvidsjaur och hälsat på, 3. Hälsat på mormor i Arjeplog. :) Och hon har hunnit träffa mycket nytt folk samt gjort massa saker för första gången - i Arvidsjaur. :)
Det har iaf varit en trevlig helg hemma, trevligt sällskap och en hel del goss med Siri blev det ju såklart också.
Nu har dom åkt hem och vi får se när det blir att vi ses igen,
det får ju inte dröja alltför länge bara! :)
Jag & mamma har turats om att köra rallykärran eller barnvagnen som det också kallas - under helgen lopp. :) Siri var mestadels go' & gla' och jag upptäckte att hon gillade att bli killad på hackun'. -ler!

Så det har varit en kanonhelg med andra ord!
En annan "nyhet" är att vi äntligen har hittat oss en bil - vi var och köpte den förra torsdan'! Så nu är vi tillbaks till Audi, det blev en a4 kombi. Shittans vad härligt det är med en kombibil! :)
Nåja, nu ska jag stöka på lite sen så kommer pappa om en sväng i eftermiddag på en kaffekopp!
Imorgon blir det lse för min del, ska in på Åhléns en sväng & sen ska jag möta upp Benny och ge honom nå matlådor. Ska göra nå storkok till honom ikväll (korvstroganoff & ris samt köttbullar & potatis).

Det var nog allt från mig, för idag!
Bjuder på lite bilder från helgen! ♥
mamma, gammelmormor & mormor samt siri.Alla barnbarn, mormor & Siri.
Siri tupplurar.Sara & Siri.
mamma & Siri.Jag & min bebis. :)mormor & Siri.Siri ler i sömn.det är roligt att vara hos gammelmormor. =)
Sara & Nemo.Nemo.snyggingen.Moster & Siri.Hos moster.mamma, mormor, siri & morbror.Sitter. :)
blir sövd av mormor.Moster & siri.småfossingar.

Kärlek till alla mina nära & kära!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Fina bilder! Men så är ju motivet det finaste - Siri =) I alla fall, det var en väldigt trevlig helg, å som du säger, det får ju inte dröja allt för länge innan vi ses igen. Nu har ni ju en väldigt bra Nemobil, så då kan ni svänga förbi här sen =) Siri tackar föra allt i helgen åxå, hon tycket att det var så kul att träffa alla, å moster hade ju gjort en så fin bok åt henne! =) Hon säger att ni kan komma hit imorn om ni vill =)

Nu ska vi äta strax, sen blir det en sväng med vrålåket =)

Vi hörs, kram från oss!

2010-03-09 @ 11:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback