Fått mycket gjort.

Börjar detta inlägg med att säga GRATTIS till min kära pappa som fyller år idag!
Så, grattis, grattis! :)



Dagen började med en blåsig promenad med Nemo vid niosnåret, sen kom Carola förbi på en kaffekopp.
Ganska strax efter att hon åkt kom Jannike förbi - så då blev det lunch på Petra's! :)
Jag & Nemo har hunnit vara ute och busat på - vi var på skoterspåret så han fick springa lös. Var dock inget skoterspår idag eftersom det har drevat så mycket - bra träning för hans muskler, att pulsa i djupsnön.
Har hunnit med att plantera om en blomma också - så nu är det gjort och jag slipper tänka på det varje gång jag går förbi den - "att det skulle ha vart gjort".
Blir en lugn eftermiddag för oss skulle jag tro och imorgon kommer Benny hem - gud vad hans sambo & vove har längtat till att torsdagen ska infinna sig alltså!! ♥

Nu har jag en trött liten kille som ligger i soffan -  det tar på att vara ute i friska luften. :)



Ha en fortsatt bra onsdag eftermiddag!

- ta aldrig någonting för givet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback