Död hund ligger.

Så har Nemo vart hos tandläkarn' eller rättare sagt hos Jannike i Fromheden. :)
Hon satt och busade med honom och rätt som det var så såg vi att den fina lilla gossedjurshunden inte var så brun och fin längre - utan alldeles blodig och röd!
Mitt i allt busande hade Nemo tappat två gaddar, det såg ut som värsta blodbadet - ja ni skulle ha sett! (iaf i munnen hans & på gossedjuret)! Jag är nog en expert på att måla upp saker dock, att de kanske låter värre än vad det egentligen är, men som sagt.. ni skulle ha sett! -ler!
Stackars lillans gossedjur, den får lov att åka i tvätten illa kvickt. :)

Lite bilder på Nemo & den (numera) döde hunden.
nemo och den döde hunden.blodig.stackarn'.
dödens död.gaddarna.

Bob håller koll samt en glad nyvaken liten dam!
Bob.En glad Isabell! :)

Linnet (fast det ser mer ut som en klänning),
den rosa långtröjan, kuddfodralen. 
Linnet, som är som en klänning för mig.långtröjan.kuddfodralen.

Och dagens klipp, pipmugg & två tupperware skålar på fot.  
pipmugg & två tupperware skålar.

Iaf, efter besöket i Fromheden så for vi vidare till Udal för lite middag, vilket var riktigt gott och jag känner nu att jag håller på att få "paltschwimen", så det blir nog soffan strax! :)
Bilderna ovan är lite av vad jag shoppade igår och lite från dagen.

Nu ska jag lägga mig och slöa ett tag!
Ha de bra allesammans.



- Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Inga

hej!

Det var ju synd att jag var borta just då du hade vägarna förbi. Du får återkomma längre fram så ska jag se till att vara hemma.



som sagt....malen dog där på eftermiddagen och förstår ingenting om varför. Kan förstå om någon sådan här tetra dör men en mal. Han på zoo affären sa att malen är väldigt tålig och det visste vi ju från början för den delen också,därför vi skaffade en.



men men nu har det hänt så nu får vi se hur länge dessa tetror lever. De är krya än så länge men blev väldigt tomt i akvariet då malen försvann. jag är sugen på skaffa några fler tetror men tror inte Markus skulle vilja det.



Ha det bra och på återseende


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback