Ännu en snöig dag.

Det snöar idag med, börjar uppriktigt sagt bli nalta less på det - vart är solen?

Vi var till Marcus & Inga-lena igårkväll med Nemo. De har ju en stövare vid namn Jarni och han blir 2 år till sommaren om jag inte minns helt galet. Iaf, Jarni ville så gärna hälsa på Nemo & busa (han var bunden - eftersom det är lite mer "go" i honom och Nemo är lite mer försiktig av sig) men Nemo höll sig mest i bakgrunden och tyckte nog att Jarni var lite läskig! Men det tar sig nog, bara det blir sommar och de kav vara ute! :)
Jag, eller Nemo - välj vilket som, fick en kamm av Inga som hon hade nybeställt fast den var för gles mellan pinnarna för Jarinis päls, den passade perfekt till lillens! Så tack så mycket! :)

Lite bilder:
bekantar sig.vart är den andra hunden?följer Inga.värdparet. :p
go'fika på en söndag.en lite äldre bild på nemo, sitter fint!

Nu blir det en kaffekopp sen en promenad! Ha det fint allesammans!
Skriver mer senare. / Emma - måste komma igång med bloggdesignen..

Kommentarer
Postat av: Syrran

Snyggt du har fått till bloggen =) Å det fixade sig med det sista ser jag =)

Måste kanske ta å göra nått åt min sen, när jag har tid =)

Vad stor Nemo är, blir lite skillnad att se han jämfört med sist, det var ju när ni hämtade han å ni kommer nog att tycka samma sak om Siri, att hon har blivit stor alltså =)

Nä, nu ska jag ta å mysa lite med skruttan innan det är sovdag, för oss båda!

Kram!

2010-03-01 @ 21:05:35
Postat av: Mattias

så stor Nemo har blivit! Jag tror inte jag kommer att känna igen honom nästa gång vi ses. Och snygg bloggmakeover. Lagom förändring ;-)

2010-03-01 @ 22:32:53
Postat av: -Emma

Syrran & Brorsan:

Ja, men det går kanska snabbt att fixa till det när man väl har kommit in i det! :)



ja, Siri kommer nog att kännas "stor" ut nu när vi träffar henne jämfört med sist vi höll i na! Längtar!



Ja, han växer så det knakar & sen ser han mer puffig ut nu efter att jag fönade honom (så det är ganska mycket päls alltså). :)

2010-03-01 @ 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback