Älskar post!

Jag och Nemo ha vart ute och "raggat" lite och när vi kom hem så väntade ett paket utanför dörren!
Sånt gillas! Det var Nemos saker som kommit - sen när jag öppnade dörren hade även mina kort kommit (de jag beställde i tisdags)! Snabb leverans säger jag då bara! Me like.
Sen blev det lite shoppat på knut'n idag med, tupperware och 4 silverfat som passar perfekt som ljusfat!

Nemos saker.Tupperware & silverfat som passar perfekt som ljusfat!korten.

Nu ska jag kika igenom korten!
Ha en bra torsdag!



-livet är underbart!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Här hinner man ju inte med att läsa alla inlägg =) Lillans gossedjur var en bra å billig tandläkare, han får ni gå till fler gånger =) Å du gick förbi Knut'n en sväng till =) Lika bra det ju =)

Vi har ju varit ute en sväng idag, kanske blir det en sväng till, runt Lillfjärden, men just nu så ska nog Siri sova lite, å jag ska passa på att ta lite kaffe =) Har inte fått nån kopp i mig idag än, skandal =)

Vi hörs! Kram!

2010-03-11 @ 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback