Så har sommaren kommit.

Vilket är lika med sommarjobb för min del.
Gick på mitt sommarschema igår (fredag) och ja, nu har vi kört igång denna sommar.
Jag jobbar hela helgen, natt. Det gör jag visseligen hela sommaren bortsett från en dagtur och en kvällstur. Så det känns kanonerskanon.
Vi var och hjälpte Ingvar & Ulla med flytten igår eftermiddag och vi ska fortsätta på söndag. Så till veckan lär vi få flytta in - tjoho!! :) Längtar som bara den tills vi får in våra saker, det är först då det känns "på riktigt" tror jag.
Blir en sväng till stan på tisdag hade vi tänkt, få se om det hinns med men det tror jag. Benny har ju fått semester nu ja, hela 4 veckor. Han har aldrig haft så lång semester men jag tror att han kommer hitta saker att fylla upp all ledig tid - utan problem. :) Hoppas bara på att det kommer nå braväder snart, inte alltdör trevligt med en massa regn.
Nåja, sitter på jobbet som sagt och nu (just i detta skrivande) kommer den efterlängtade tidningen.
Så snart blir det att sätta på nå kaffe och kika om de är nå nyheter. :)

Förresten, Marina?
Om du är hem någe under helgen typ.. kan du kanske kika förbi.
Ta med dig en frisörsax, ett hett tips! :)

Ha det bra allesammans.

- In love, min Benny!


Kommentarer
Postat av: Louise

Jomen visst är han söt, min favorit - helt klart! Haha :)

Postat av: Syrran

Det måste vara skönt att jobba efter ett schema äntligen, då kan man njuta mer av de lediga dagarna =) Nog för att du kanske inte kommer att vara så "leidg" dessa dagar =) Men du har ju nått kul att stå i =)



Syns senare i veckan! Japp, snart kommer vi ju upp, ska bli så kul! Kram!

2010-06-21 @ 08:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback