Nu har vi flyttat!

Mycket som händer just nu, vi har flyttat hela veckan och i onsdags var det premiärnatten i huset! :)
Så himla skönt och så fint hus va har.
Jag är riktigt, riktigt glad! :)
Vi har fått iordning det mesta, målning/tapetsering kommer senare - till hösten eller så.
Det är så skönt att vi slipper börja sepndera våra pengar på ett renovera det första vi gör.
Köket är som nytt och det känns toppen! :)

Nåja, kommer nog att vara rättså lugnt på bloggen nu ett tag - har lite att poa på med i huset (när jag inte jobbar vill säga).
Men någon liten uppdatering kommer säkert ändå (som nu, när det är lugnt på jobbet).

Från hus till besök..

Min syster m. familj kom upp i förrgår och kom till oss igår för att kolla in villan samt hälsa på såklart, sen fick vi ju lite bärhjälp också. :)
Mamma, pappa & brorsan kom strax efter, så det var fullt hus (bokstavligt talat). -ler. 
Mamma & pappa hjälpte mig med att flytta akvariumet, tack så mycket för det! Dom har så rent och fint nu. :p
Sen åt vi middag på pizzan och sen var det lite mer småsaker att fixa i huset, innan dom for hem till Arvidsjaur igen.
Siri har blitt så stor & glad är hon hela tiden, ler i massor.
Tur att dom kommer förbi en sväng till veckan igen, så jag hinner rå om na liter mer. :)

Och dagens händelser består av upp packning av kläder osv sen så for vi till Gissträsk för att äta midsommer-lunch med hela B's familj! Det var trevligt och vädret var ju kanon. Skönt att hinna känna av lite midsommar omän man jobbar. Som sagt, jag jobbar hela helgen och jag känner att jag hellre skulle ha vart hemma och poat på, men det hinns med det me - men man är så på hugget nu när allt är så nytt. :)
Shittans, vad jag är lycklig!

Detta får räcka för ett tag, då vet ni iaf att jag lever och inte har svikit bloggen - och att vi nu har blitt husägare! :)

Vi hörs gott folk!

- take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback