Nattsuddar.

Sitter på jobbet.
Ja,
bokstavligen och förtjänat efter en springig förnatt.
Men nu sover de så sött. :)

Kollade runt lite på blocket nyss och såg "mitt" vitrinskåp, i nyskick, för endast 1500:- (i butik 5000:-)
Åh, skulle vara toppen om man kunde ordna så vi kunde få upp det (om det nu finns kvar). :)
Nåja, sen har jag sett massa annat fint på Ikea som gärna skulle vilja göra oss sällskap hem till huset..
Kommer ju att jobba som en tok i sommar så lite pengar kan vi ju kanske lägga på nya möbler,
redan,
fast vi måste ju naturligtvis spara ihop så vi har en buffet att räkna med.
Nåja, huset ska ju inte möbleras de första dagarna precis. :)
- längtar som bara den..
åh så skönt det ska bli, äntligen, som vi har längtat & väntat!

Annars då?
Fick just ett mess från min andra hälft och han är påväg hemöver nu
(efter att ha vart på klassåterträff sen kl 11.30).
Jag antar att de haft riktigt trevligt & skoj!
Jag & Nemo har vart ute på blåsiga promenader under dagen,
sen på kvällen vid kl 19 for vi till fotbollsplan och kastade boll.
Han blev rättså less mot slutet, lunkade bara och hämtade bollen. :)
Sen när vi skulle gå hem så fick han bära bollen själv och jag joggade ..
det funkade skitabra ju, han lunkade så snällt utmed mig.
Första natten Nemo är själv..
jag for ju som sagt till jobbet just före kl 21 och husse har inte kommit hem än vilket innebär att Nemo har vart ensam i 5 timmar.
Men jag tror de går finfint för honom,
han låg när jag for (han gör som kväll vid kl 20.00) och han sover ju hela nätterna nuför tiden! :)
Våran lilla pojke håller på att bli stor. ♥

Nu är det iaf bara 5 timmar kvar innan jag får helg.. eller uppleva lite av helgen iaf.
För jag jobbar inte natten mot måndag.
Så jag ska passa på att njuta av att Benny är hemma några timmar (han ska nog jobbar borta till veckan).
Så vi hann som inte se varann så överdrivet mycke denna helg, men så blir det ibland.
Nåja, pratade just med min syster - jag skickade ett mess och hon ringde upp - trodde hon sov denhär tiden på dygnet men icket. :)
Tur man har lite sällskap ibland som också nattugglar som en själv.

Shoppade lförresten ite nya kläder igår, i Fromheden. :p
Jannike hade beställt men storlekarna var inte riktigt som planerat så jag tog de istället.
Så det löste sig ju bra.
Var ett gräddvitt långt linne med söta små knappar samt en tunn brun kofta som man kan knyta eller låta bli (snyggt vilket som) och en klänning med lite singoalla topp upptill liksom (färgerna går i lila, grönt, svart).
Smidigt att man har någon som beställer hem kläder åt en.. haha!
Nejmen vi har nog ganska lika smak vad gäller kläder
(ok, kanske inte alla ggr, typ när jag ser nå knallorange och blir helt hyper av det kanske det är lite delade meningar om det är snyggt eller int). :p

Shittans vilket långt inlägg det blev inatt.
Ja.

Så blir det när man inte ha nå annat vettigt att göra säg..
Det är då man kan passa på att ta upp både de relevanta och de mindre relevanta.

Slutpladdrat för inatt!
Vi höres!
Sov gott.

- på rosa små moln.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Det är trevligt att läsa om både relevanta och mindre relevanta saker. Fast det kanske snarare handlar om skillnaden mellan ovanliga händelser som sticker ut och vardagsrutin. Men för andra kan det vara intressant att följa med i vardagsrutinen också. Och ibland sticker även vardagen ut!

2010-06-07 @ 16:10:28
Postat av: Syrran

Nattugglar skulle jag nog göra varje kväll om jag kunde, men är inte så bra om Siri får för sig att "stiga upp" typ 6 =) Nog för att det aldrig har hänt än, ta i trä =) Jag har ju haft tur att Siri gillar att sova länge hon med, ibland längre än mig till och med =)

Jaja, ska passa på att stöka lite nu, Siri tar sig nämligen en liten lur =) Men vi hörs, kram!

2010-06-08 @ 15:23:37
Postat av: Louise

http://louuui.blogg.se/2010/june/tjana-pengar-latt-som-en-platt-d.html



*Klicka på länken och läs om hur du kan tjäna pengar snabbt och enkelt! :)*

2010-06-08 @ 15:56:32
URL: http://louuui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback