lite gamla "nya" bilder.

Har haft sladden till mobilen nerpackad men jag var tvungen gräva fram den nu, så här kommer lite gamla "nya" bilder om de jag skrivit om i tidigare inlägg.
(Förklaring till bilderna ser du om du sätter pilen på dem!)

Gjorde lite go'fika här om kvällen.Nationaldags fikat på hembygdsgården i Norsjö.
Nemos nya leksak (en favorit).
ny sommarklänning.samt kofta och linne.kofta oknytt.
nya skor.
nya sagaform fruktkorgen.forsen.mycke vatten.mycke vatten ..
Nemo och bollen.sötisen.
Nemos nya halsband.halsbandet.
nemo provar halsbandet.sitter fint.
galet god glass i malå.My sweetheart utanför pizzan.

- allt från denna stund. På återhörande!


Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Vad härligt!



Jag har hundra olika ideer med huset vårat, jag skulle gärna vilja vinna några miljoner så man kan göra dom också ;) Just nu håller vi på måla en massa och kollar ut tapeter :)

Postat av: Louise

Jamen visst :) Och fina bilder var det i ditt inlägg också! Somriga.

2010-06-15 @ 22:45:57
URL: http://louuui.blogg.se/
Postat av: Mattias

Verkligen fina bilder. Och fikasugen blir jag av bakelserna ;-)

2010-06-16 @ 13:50:07
Postat av: Syrran

Nu blir man ju sugen på en mjukglass ju =) Härliga bilder! =) Ska nog ta med mig Siri på en promenad, kanske förbi kiosken... =)

2010-06-17 @ 15:12:49
URL: http://hannemagga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback