Snart är sommaren över.

Ja, det går fort.
Börjar redan skymma på kvällarna så hösten är nära.
Men, ett tag är det iaf kvar. :)
Jag har bara kvar 21 nätter att jobba denna sommar, sen blir jag lite ledig. Eller jag ska i varje fall inte ta på mig nå jobb under tredje veckan i augusti (slutar mitt sommarschema den 15:e), ska vara lite ledig efter sommarens fullspeckade jobbveckor. Kanske vi drar en tripp någerst över någon helg, bara så jag får "känna på" semestern lite. :)
Sen ska vi ju köra igång med målning/tapetsering i sovrummet närmare mot hösten - det ser jag verkligen framemot!!
Under mina två lediga dagar denna vecka så har jag målat om ett skrivbord, vitt blev det! Får se om jag ska ha det bara blankvitt eller om jag ska sandpappra bort lite, nöta, i kanterna eller så.. så det ser lite gammalt ut fast ändå inte. Nåja, ni får en bild på den när den är klar och när vi har fått tillbaks vår dator som är på rep.
Nemo är ensam inatt, men det går nog bra. Vi har vart ute två svängar på långpromenad sen så gjorde han kväll vid kl 19, så han var rättså trött när jag gick hemifrån.
Husse är ju i stan, har fått en rapport tidigare ikväll och det blev väl sisådär, kanske inte riktigt som tänkt - men det brukar ju sällan bli det.
Får påhälsning av brorsan & hans vän från frankrike imorgon. Tur man var haj på engelska. ;)
Det ska bli rikigt iaf.
Jajustdeja, vår ena granne kom förbi idag och önskade oss välkomna till gatan, det var sött! :)

Nej, detta duger inte. Ska kika om tv:n har nå bra att erbjuda, men jag tvivlar. Brukar vara dåligt på den fronten under helgerna. Under veckorna går det alltid nån serie i varje fall.. men, vi får väl se, fort kan det ju vara nån bra film eller så. Annars får jag plcoka fram mitt korsord.

Ha det fint allesammans.

- you make my day sweetheart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback