Nedräkning.

Så har andra perioden av semestern börjat och jag jobbar även denna period.
Jobbade som sagt sista helgen på b-hem (gick av imorse) och nu har jag börjat på s-stigen (gick på ikväll).
Fem nätter på rad men de funkar när man inte är på ett och samma ställe.
Jobbar imorgon natt också sen är jag ledig fram till lördag kl 21.
Känns bra! =)
Jag fick upp nå il under förnatten,
städade både måndagens & tisdagens städ - så imorgon natt är jag "ledig" från det! :)
Annars så har det inte hänt så mycket, syrran hade namnsdag igår - Grattis. :)
Fick veta att Inga skulle bli med valp - åh, så avis jag är just nu!
Så gossigt liksom. :)
Ska bli oerhört spännande att få träffa den lille krabaten.
De föddes i lördags tror jag det var, så det är ju ett tag till han får komma "hem".
Men så spännande..
Jag minns när vi väntade på att få hämta hem Nemo,
tro ni det fanns nå mycke annat -än nemo- i tankarna just då? Nejnej, som vi längtade alltså. :)
Jag kan sitta och drömma mig tillbaks till den dagen alltså, det var stort!
Och vi älskar honom så enormt mycket, vad gjorde vi innan han fanns i vårt liv liksom? :)

"Hundar är inte hela livet, men det gör livet helt!"
(Fick en magnet av mamma för ett tag sen, med bilden av en hund och denna text - det stämmer på pricken!)


Ha en underbar natt allesammans!

- Lyckligast i världen.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Skönt, nu är ditt långpass avklarat =) Härligt med lite ledigt, hoppas att det braiga vädret håller i sig!

Jag å Siri ska snart ut å gå lite, måste ta å städa också, men det lät inte så kul, så tror att vi går ut i solen istället =) Städningen försvinner ju inte nånstans =)



Siri ligger nu på golvet å ålar sig runt, var just påväg till datorsladden - nu får man allt passa vad man har på golvet.



Ha det bra på ledigheten, vi hörs, kram!

2010-07-21 @ 10:01:12
Postat av: Julia

Även citatet: " Den som sa att man inte kunde köpa lycka för pengar, hade glömt hundvalpar"



Hoppas allt är bara fint med dig. I september blir jag bygdsiljum-bo på heltid.. :)

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback