Äntligen!

Nu har vi äntligen fått tillbaks vår dator, mindre roligt var väl att de hade bytt hårddisk m.m
Så de bilder jag inte hade hunnit bränna ut före kraschen förblir borta.
Men det är lite att göra något åt.
Har jobbat en hel del som sagt, jobbar dock kväll idag (14.30-21.30) så det ska bli roligt att för en gångs skull vara på jobbet medan någon annan också är vaken. :)
Annars så har det inte hänt så mycket, jag beställde hem ett vintertäcke till Nemo under sönda'natt och det kom idag (snabb leverans).
Har testat det på honom och det blir kanoners till vintern. :)
Vi vaknade av att det åskade idag, blev en regnpromenad senare.
Riktigt skönt var det ute, typ 20 grader och regn..
Så nu har Nemo en snygg mittbena på både huvudet & svansen. :)
Och alldeles lockig är han med.


Jag ser framemot hösten.
Ser framemot tapetseringen av sovrummet,
tvrummet och sen har jag en plan på att göra om toan uppe också..
Fåse om det blir tapet eller kakel. :)

Nä, gott folk. Nu ska jag göra mig en kopp kaffe och bläddra i en tidning.
På återhörande!

- myspys!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Spännande med lite renovering, men ni har inte så stora projekt kanske =) Vi får väl se hur smidigt det går med vårt kök sen, spännande är det allt, å nu är det bara två veckor kvar! Ska börja packa så smått imorn tror jag.



Ska se en film nu, Siri sover sen nån timme tillbaka, tog ett tag att natta henne idag, men har vi lika tur som imorse, så sover hon till runt 9-9.30 =) Lyxigt!



Ha en så bra jobbarnatt, så hörs vi, kram!

2010-07-31 @ 22:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback