Sjuk.

Kör helgen lite i korta drag.

Fredag & lördag jobbade jag, kväll på fredan' och delad på lördan'.
Det var trevligt att jobba "dag" faktiskt, var ju toklänge sendan jag gjorde det, de har ju mest vart natt.
Men när jag slutade på lördan' så blev det tv och en lugn kväll för hela slanten.
Sen söndan' så städade vi och gjorde stora servicen på Nemo, alltså bada samt klippning av tassar & nos.
Så nu är han så fin få & luktar gott dessutom. :)
Sen så hade vi lite middagsbekymmer, så vi ringde hem till mamma & pappa och hörde om dom ville ha lite främmen, sisådär vid middagsdags. :)
Så vi packade iväg oss till Arvidsjaur, väl framme blev det en sväng på Dollar och sen kikade på garaget pappa har hyrt till jobbet också.
Middagen blev köttfärslimpa -Mm..!

Benny jobbar borta iveckan i lse, men han for inte förrän imorse. Så nu är jag & Nemo ensam hemma. Plus att jag blev sjuk igårkväll, eller jag började känna mig lite hängig och inatt har jag inte sovit många timmar, trots alvedon!
Så vi tar det väldigt lungt idag, hade tänkt mig en sväng till lse och hälsa på Petra men det får vi ta en annan dag!
Tur att jag har kylen full av juice samt frukt i fruktkorgen, massa c-vitaminer!

Ha en bra dag! / Emma - inne & kurerar mig.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja du får ta å krya på dig! Aldrig roligt att vara sjukn, å nu när du är ensam åxå, tur att du har Nemo som sällskap i alla fall =) Siri sover just nu på soffan, så ska passa på att hänga lite tvätt å ta mig en kaffekopp, tror att jag börjar med kaffet så att jag med säkerhet hinner få i mig det innan hon vaknar =) Vi hörs, kramar!

2010-01-26 @ 12:12:07
Postat av: Mamma

Tack för fikasällskapet! Kramar å krya på dej!

2010-01-27 @ 00:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback