Jordbyte.

Jag fick värsta rycket igår efter att jag hade diskat undan middagen, jag bytte jord på alla mina blommor.
Sen så planterade jag några nya blommor också, hoppas dom överlever
(har haft dom på uppdrivning till nu).
Sen hittade jag åt en kruka som jag köpt för bra längesen, och den hade samma blå färg som på gardinerna i datarummet - så det passade ju perfekt rent av! :)

Idag så har vi inte hunnit med så mycket änså länge, jag & Nemo tog en promenad efter att vi vaknat. Träffade på en granne utanför hyreshuset som berömde oss för att vi är så duktiga på att ta upp efter att vi rastat Nemo (vilket jag ser som en självklarhet) men han tyckte verkligen att vi gjorde det bra medan de finns hundägare som struntar i det. Så det känns ju bra att de lägger märke till att man städar upp efter sig så att säga, omän det är en självklarhet! :)
När jag likaså är inne på ämnet bajs, så kan jag meddela att vår hund är hård i magen. Ska nog testa att köpa messmör för det ska tydligen vara bra för hundvalpar som har hård i magen, så vi får se om det hjälper.

messmör

Ha en superbra måndag allesammans! / Emma - en kaffekopp nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback